HomeVoor ouders

Voor ouders

Het gaat bij ons op De Zonnebloemschool om de kinderen, om hun talenten maximaal te ontwikkelen. Natuurlijk spelen ouders daarin een belangrijke rol. Naast het reguliere contact tussen ouders en docenten, probeert de oudercommissie op schoolniveau de betrokkenheid van ouders te stimuleren.

Twee keer per schooljaar zijn er ouderavonden, met een thema. Ouders hebben invloed op de vorm en inhoud van deze informatieve en gezellige bijeenkomsten. Elke twee jaar is er ook een infomarkt met organisaties uit de regio, zoals Triade, ’s Heeren Loo, Philadelphia, sportverenigingen, et cetera. Een keer in de vijf jaar organiseert de oudercommissie een bazaar, waarvan de opbrengst ten goede komt aan een door de oudercommissie vastgesteld goed doel.