HomeExpertise delen

Expertise delen

Onze missie is om voor mensen met moeilijk verstaanbaar gedrag een brug te slaan naar de samenleving.
Bij de Zonnebloemschool hebben we veel kennis en ervaring met moeilijk verstaanbaar gedrag en vinden wij het onze verantwoordelijkheid om deze kennis en ervaring te delen.

Expertisecentrum Bloei

Daarom hebben wij in het najaar van 2020 Expertisecentrum BLOEI opgericht. Expertisecentrum BLOEI  wil kinderen, leerkrachten, scholen en ouders door middel van voorlichting, training en scholing handvatten bieden om moeilijk verstaanbaar gedrag beter te begrijpen en te begeleiden. Daardoor kunnen kinderen, jongeren en ouderen met een beperking hun talenten en kwaliteiten beter inzetten in de samenleving en daarin ook zo goed mogelijk integreren.

Meer informatie hierover vind je op de website van Expertisecentrum Bloei.

Website Expertisecentrum Bloei